Yüreğinin götürdüğü yerdesin
 
AnasayfaKapıAramaSSSKayıt OlGiriş yap
En son konular
» KAdın Ve Erkek Farkı İşte =)
tarafından kilicbey_289 Cuma Kas. 25, 2011 6:42 pm

» Hot Freeze ile Msn Dondurma Resimli Anlatım
tarafından mavihayat Cuma Tem. 02, 2010 12:23 am

» bi soruda benden olsun bakalım...
tarafından ferudun06 Salı Şub. 23, 2010 6:50 pm

» Matematik yalan söylemez
tarafından ferudun06 Salı Şub. 23, 2010 6:13 pm

» rüzgarım süperrsin yine yau
tarafından ferudun06 Salı Şub. 23, 2010 5:58 pm

» Sametech ingilizce-Türkçe Paragraf çeviri programı
tarafından ferudun06 Salı Şub. 23, 2010 5:44 pm

» YENİ KATEGORİ VE BÖLÜM ÖNERİLERİ BURAYA...
tarafından FoDdEr Perş. Mayıs 14, 2009 2:50 pm

» İyi ki Temel var
tarafından samyeli1 Paz Mayıs 10, 2009 2:02 pm

» Hadi Anlat Bakalım
tarafından samyeli1 C.tesi Mayıs 09, 2009 5:56 pm

» Anneler den "El Kızı" Yorumları
tarafından ebrar Çarş. Mayıs 06, 2009 9:44 pm


Paylaş | 
 

 Hadi Anlat Bakalım

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
samyeli1
LİSE MEZUNU
LİSE MEZUNU
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : Marstan
Lakap : Psikopat
sanal hayvan :
KİŞİSEL İLETİ : \"BALONLARIN HAVASI İĞNEYLE KARŞILAŞINCAYA KADARDIR.\"
Kayıt tarihi : 10/01/09

PUANLAR
İTİBAR:
60/100  (60/100)
REP PUANI:
60/100  (60/100)

MesajKonu: Hadi Anlat Bakalım   Paz Mayıs 03, 2009 11:53 pm

> FOX TV Anlat Bakalim Yarismasi Smile))
> >
> > Kelime: KADINBUDU
> > - Olum sen nesin?
> > - Erkek!
> > - Tersi?
> > - Kadin!
> > - Onun yeneni?
> > - Citir
> >
> > Kelime: TERLIK
> > - neyle yurursun
> > - ayak!
> > - heh hani boyle ayaklarin usur altinda onlar olur bole yumsak
> > yumsak
> > - koyun!!
> > - yuh onun daha kucugu ya, koyun dedi hoduk!
> > - kuzu!!!
> > - Allah belani versin pas!
> >
> > Kelime: DIZ
> > - pantolonu nereye giyeriz?
> > - bacaga?
> > - hah. bacaklarimizin ortasinda ne vardir?
> > - ohaaa!
> >
> > Kelime: ZEBANI
> > - Allahin meleklerinden biri.
> > - Cebrail.
> > - ilk uc harfi cizgili bir hayvani cagristiriyor.
> > - zebrail?
> > - seni zebrail carpsin insallah!
> >
> > Kelime: DUVAK
> > -Kadinla erkek birlesmeden once, erkegin kaldirdigi sey
> > -ohaaa!
> >
> >
> > kelime: TELEPATI
> > -hani ben sana bir seyi anlatmaya calisiyorum ama sozle degil beyin
> > , dalgalariyla falan...
> > -ihihih neydiiii.. teletabi..!
> > -tamam tele'si kalsin kedilerin eli! ne ne denir?
> > -buldum telepence
> > -offf beee bi kere de bil be...
> >
> > kelime: TIMSAH
> > -abi boole hani kertenkele nedir
> > -hayvan
> > -ne cins hayvani
> > -surungen
> > -ok abi bu kertenkelenin birkac beden buyugu
> > - ejderha
> > -?!???!!(yuhhh)
> >
> > son kelime eger bilinirse oyun ve hesap girecektir. sure son 10
> > saniye
> >
> > kelime: LAMBADA
> > ekip1 bakan kisi: aha mictiniz
> > ekip2 anlatan kisi: sen oyle san. soyle bakalim alaaddinin cini
> > nerede yasar.
> > ekip2anlayankisi: lambada
> > ekip1toptan: hastirr...
> >
> > kelime: van gogh (kulak tabu kelime)
> > -abi bu kisi bir organini kesen bir sanatci
> > -bulent ersoy!!!
> >
> > kelime: ugur dundar
> > anlatan: tv de program yapiyo hani yillardir
> > anlayan: reha muhtar? ali kirca?
> > anlatan: yok yok sarisin mavi gozlu
> > anlayan: ******?
> > ekip1: gulmekten iptal!
> >
> > kelime: KRAMP
> > anlatan: hani futbolculara girer
> > dinleyen: krampon
> > gulme sesleri kesildiginde sure coktan bitmis
> > kelime: seruven
> > a: abi macellan nasi biriydi?
> > b: ne biliyi m iyi biriydi heralde (birinci kopus,ama duur)
> > a: abi onu demiyorum neye duskundu?
> > b: kariya kiza bi de ickiye olabilir
> > (pes)
> >
> > kelime: misir
> > kiz:keops nerde??
> > cocuk:etiler!!
> > kiz:allah cezani versin emre....
> >
> > kelime: okul
> > -biz nereye gideriz hergun
> > -bara... diskoya... sinemaya.. cafeye...bowlinge..
> > alisverise...gezmeye.. ay olmuyo boole baska sekilde anlat
> > -ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor
> > -haaa okulaaa
> >
> > kelime : anneler gunu
> > -cennet kimin ayaklari altinda ?
> > -anne
> > -tamam , hani onlarin ozel bi zamanlari var , ne o?
> > -adet..
> >
> > kelime:kopekbaligi
> > -denizde ne olur?
> > -dalgaa!
> > -hayir ya oyle diil hani karadada var hav hav eder?
> > -ha kopek
> > -onun denizde olani?
> > -deniz kopegi!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ebrar
Bayan Mod
Bayan Mod
avatar

Mesaj Sayısı : 152
Yaş : 32
Nerden : netten :)
sanal hayvan :
CİNSİYETİ :
Kayıt tarihi : 29/11/08

PUANLAR
İTİBAR:
100/100  (100/100)
REP PUANI:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Hadi Anlat Bakalım   Çarş. Mayıs 06, 2009 9:38 pm

tesekkurler güzelmiş yaw cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samyeli1
LİSE MEZUNU
LİSE MEZUNU
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Nerden : Marstan
Lakap : Psikopat
sanal hayvan :
KİŞİSEL İLETİ : \"BALONLARIN HAVASI İĞNEYLE KARŞILAŞINCAYA KADARDIR.\"
Kayıt tarihi : 10/01/09

PUANLAR
İTİBAR:
60/100  (60/100)
REP PUANI:
60/100  (60/100)

MesajKonu: Geri: Hadi Anlat Bakalım   C.tesi Mayıs 09, 2009 5:56 pm

Forum kapandı sandım biraralar ya kimse girmiyor artık. Hiçbir paylaşım da yok.Şu an ayaklı ceset gibi duruyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Hadi Anlat Bakalım
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Arkadaşlar Lütfen Yardım Resimli Anlatım
» Sevgini haykır resimli anlatım.(yeni)
» Böyle Bir Profil Görünümü Nasıl Oluşturabilirim Resimli Anlatım
» Neden Burası Düzelmiyor (Resimler Herşeyi Anlatıyor)
» bu profil nasıl yapılır forumda anlatımı vardı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RÜZGAR FORUM :: EĞLENCE :: Komik Yazılar-
Buraya geçin: